BMW 750 iAL BiTurbo

Motor:

M70B50 4988ccm V12, jedná se o celohliníkový 12 válcový V motor, povrch válců s vrstvou Alusil, kompresní poměr 8.8:1, rozvod SOHC - řetězem, 24 ventilů s hydroštely, nerezové svody výfuku, 2x Turbo KKK chlazené vodou, nerezové výfukové potrubí průměr 60mm od každého turba, 2x Intercooler vodou chlazený (s vlastním nuceným chladícím okruhem), ÁPEXi SAFC II, 2x vzduchový filtr Green, 2x Blow off ventil, Silikontextilní hadice Samco sport a Rubena, svody a výfuk omotán páskou ThermoTec, vstřiky 280,5 ccm, chip (von Rottaler2), Manual Boost Controller Bidrin Performance, 4 palivová čerpadla, motor má po přestavbě najeto ca 15tis km

Motor pracuje jako 2 nezávislé 2.5l motory, každá řada válců má svoji ECU, MAF, dvě palivová čerpadla, sání, čidla teplot vody a vzduchu, čidlo otáček klikové hřídele,EML klapku, lambdu, turbo a výfuk, palivem je benzin 100 OCTAN (ÖMV)

Převodovka:

4HP24 automatická 4 rychlosti vpřed s přepínáním režimu řazení Econom/Sport/Manual

Nápravy, brzdy, kola:

nezávislé zavěšení všech kol, tlumiče BOGE, brzdy kotoučové ventilované na všech kolech, vpředu 4 pístkové brzdiče,kotouče Jurid, destičky Jurid, kola hliníková Aluett 17“ vpředu 8,5“ ET13 s pneu Barum Bravuris 235/45 a vzadu 10“ ET15 s pneu Barum Bravuris 255/40, ABS, ASC+T, EDC III, Nivo (LAD), Servotronic,(nové silentbloky, čepy, tyče řízení, repasovaná převodka řízení)

ASC+T je systém zabraňující prokluzu poháněné nápravy a v případě kdy k prokluzu dojde ubere výkon motoru a zárověň prokluzující se kolo přibrzdí brzdou.

EDC III je systém odpružení vozu s možností přepínání tuhosti odpružení Komfort/Sport .

Nivo (LAD) je systém regulace na zadní nápravě (do tlumičů jde tlakový olej, tlak oleje se reguluje dle zatížení zadní nápravy) který má za úkol bez ohledu na zatížení vozu udržovat vůz ve "vodorovné" pozici , zárověň tím odpadá nutnost regulace světel podle zatížení.

Servotronic je systém variabilního řízení, čím jede vozidlo pomaleji nebo stojí tím jde řízení lehčeji a při vyšších rychlostech řízení "tuhne".

Exterier:

Xenonová zatmavená světla + AE CCFL, kouřové přední blinkry, zadní blinkry červené, červená výplň mezi zadními světly, nárazníky a prahy laminát, folie Bruxsafol, el. šíbr, 4x el. okna, el. zrcátka, ADV, vyhřívané trysky ostřikovačů čelního okna, vyhřívané zámky ve dveřích, vyhřívané čelní okno,

Interier:

kůže, všechny sedačky s el. polohováním, řidičova s 3 pamětmi polohy sedačky volantu a zrcátek, přední vyhřívané sedačky ve 2 stupních, v předních sedačkách el. stavitelná bederní opěrka, na všech sedačkách el výsuvné opěrky hlavy - vzadu automatické po zapnutí bezp. pásu, automatická 2 zónová klima, nezávislé benzinové topení Webasto, el. roleta zadního okna, manuální rolety na zadních dveřích, el. stavitelný volant, cyklovač stěračů s nastavitelnou dobou cyklu, centrál, alarm, IR DO v klíči, OBC, Tempomat, budíky na A sloupcích 2x tlak turba, 1x DEGT, 1x A/F ratio, 1x oil temp, 1x oil press, Autotelefon BOSCH,

Multimedia:

autoradio SONY CDX M1000TF, TFT monitor NEWISION NW 619VT s dotykovou obrazovkou, repro originál BMW HiFi system s 10 repro + original výhybky, subwoofer Magnat Neo Force 2100 v kufru se zesilovačem Magnat XCite 561,

Plno věcí děláno na zakázku, jako třeba hydraulické hadice k automatu, k ASC+T, mazání a chlazení turbin, řezání plasmou, sváření TIGem (nerez/hliník), atd.

Vytažené nárazníky mají svůj důvod, je pod nimi doslova nacpáno plno dílů které se prostě jinam nevešly. Např. vpředu přídavný vodní chladič a pumpy pro chlazení IC, Filtry a průtokoměry vzduchu, a plno hadic. Vzadu je pod nárazníkem vedena trubka k výfuku na pravou stranu, pod normální nárazníky by se to prostě nevešlo.

34. Stammtisch Rottal http://album.volny.cz/fugo/browse.php?album_id=103189&browse_page=0

Video http://www.youtube.com/watch?v=kpmTzqO0eZ4

Video http://www.youtube.com/watch?v=3wH1MGjNvJI

Video http://www.youtube.com/watch?v=NaNswwLZDmo

Video http://www.youtube.com/watch?v=n8pW6qAL-M4

 

                 

                 

                 

                 

                 

                 

                 

                 

                 
                 
                 
                 
                 

 

 7er forum

 Neobávejte se vstoupit a klikněte zde myší!  
              NEMUSÍTE NAKUPOVAT!
 I na stránkách obchodu najdete užitečné
 informace!

E-mail

 

 

Forum pro sedmičkáře http://www.7er.cz

Výroba vrhaček asfaltových holubů http://www.volny.cz/pneuvrba/broky/index.htm

vrhačky asfaltových terčů

 

Poděkování: hrad Valdštejn a zámek Sychrov a lidem kteří mě během stavby radili (Karel,Raddy,Higgi,Taboo,Rottaler2 atd)

Aktualizace 30.12.2008

 

WEBovský počítadlo zaznamenalo, že jsi číslo , který navštívilo tuhle stránku od 23.9.2006

Spritmonitor.de

TOPlist