Peklo na Zemi


Jaký je rozdíl mezi SIM kartou a Go kartou?

Karta se vkládá do GSM telefonu a váže se k ní telefonní číslo. Go karta se vkládá do telefonu zákazníka, který používá předplacené služby Go. Mimo telefonního čísla je na dané kartě veden zůstatek (kredit). Odpovědi na další otázky ke Go naleznete zde nebo si o ně můžete napsat.

Tento úžasný text, který jistě pomůže nejednomu tápajícímu tarifnímu zákazníkovi, najdete na webu Eurotelu. K jeho dokonalosti ještě přispívá fakt, že první odkaz (slovo "zde") ukazuje na adresu http://www.eurotel.cz/jnp/cz/customerService/faq/null, která neexistuje – co byste taky od NULL čekali, že... ;)



Jak jsme zachránili Štaflíka a Špagetku

Tak si to tak jedeme z Loděnice směrem na Bubovice, vyjíždíme do kopce, za nímž je zase padák dolů. Přesně za tzv. hupem stojí uprostřed cesty dvě trošku větší štěnata jezevčíka a choulí se strachy k sobě (černé a hnědé, prostě klasický Štaflík a Špagetka). S námahou brzdním, těsně se vyhýbám a pokračujeme dále na sever.

Již po cestě a i doma nastává zajímavá situace, kdy je přítelkyni značně líto těchto dvou opuštěnců. Tudíž když se situace ani po chvíli neuklidňuje, vyrážíme zpět zachránit psy. Co s nimi dále budeme dělat, není zatím důležité, důležitá je záchrana. Za 5 minut jsme na místě a pejskové nikde, vracíme se tam a zpátky až najednou vykouknou dvě malé hlavičky z příkopu. Brzdím a přítelkyně je nabírá do auta. Doma dostávají granule, našeho vlčáka radši zavíráme, protože nevíme co by provedl, vzhledem k tomu, že kočky a slepice žere na potkání. Začíná diskuze co s nimi. Bohužel útulků je hrozně málo a ve Žlutých stránkách ještě míň, jeden je v Praze, kde bohužel neberou, další někde v Rakovníku a zázrak, ještě jeden je v Příbrami. Přítelkyně tam tedy volá, na drátě je velmi ochotná paní, skvělé! Prý je máme zavést na městkou policii v Příbrami a říct, že jsme je našli někde ve městě v popelnici!

Poobědváme a vyrážíme se psy do Příbrami, cestou připravujeme naší verzi nalezení psů v okrese Příbram (není to problém, tetičky bydlí v tomto okrese) a nakonec se shodneme, že je nalézáme cestou za tetami za Dobříší na cestě. Po chvíli hledání městské policie v Příbrami jsme na místě a poté co na chodníku stojí jeden policista a oznamujeme mu náš případ, zavolá ihned svého kolegu, který je viditělně psumil a štěnata si s radostí odnáší.

Odjíždíme s nádherným pocitem záchrany psů, po cestě potkáváme zajímavé důchodce (viz článek níže) a již se jen kocháme krajinou českou, ve které se bohužel nacházejí lidé, kteří dovedou odhodit dvě krásné němé tváře....



Chcete sériovou kolíbku k Palmu z Electroworldu?

Opravdu zajímavý příběh, kolega Karel mi oznámil, že v Ostravském Electroworldu mají kolíbku k Palmu se sériovým připojením za Kč 100,-. Inu protože máme veliký problém s docking stations k dellovským notebookům v němž haprují usb 2.0 připojení (bohužel včetně Palmu Tunsten T3), rozeslal jsem kolegům s T3 informaci o možné koupi sériové kolíbky, která tento problém jistě vyřeší.
Inu vidal se kolega č. 1 do Electroworldu, ovšem v Praze na Zličíně zakoupit tuto sériovou kolíbku. Tam bohužel uviděl cenu Kč 500,-. Protože má ovšem kuráž, neváhal a zeptal se, proč za 500,-, když je v Ostravě za 100,-. Nechtěli mu věřit, nechtěli se s ním skoro bavit, nakonec je dotlačil k nakouknutí do ostravských cen. Jaké bylo prodejcovo překvapení, když tam skutečně viděl cenu 100,-! Ovšem prodejce si chtěl udělat u někoho asi oko, či co, a kolegovi slevil na prodejní cenu Kč 200,-. Zajímavé. Kolega už se s ním nechtěl dále hádat, a protože se mu i tak zdála tato cena výhodná zařízení bral a nyní již vesele synchronizuje i v dellovské docking station.
Seriál ovšem pokračuje, další den další kolega se vydal na nákup. Viděl totiž, že řešení sériové kolébky funguje, tak neváhal ani minutu. Ovšem chlapíci na Zličíně v Electroworldu prodávali opět za 500,-. Inu druhý kolega jal se do řeči, jakože proč za 500,-, když včera prodali za 200,- jeho kolegovi. Nevěřící Tomášové zřejmě něvěřícně zírali, jak dokonale jsou zákazníci mezi sebou informovaní. Po nahlédnutí do včerejších prodejek, vyšlo najevo, že opravdu za 200,- prodali. Tudíž i druhý kolega uspěl s cenou 200,-.
Závěr je takový, že kdyby se mezi sebou Dell s Palmem domluvili, Tungsten T3 by bez problémů fungoval a já se tady nemusel rozepisovat o nepořádku v cenové politice Electroworldu.



Dědek mlátí babku

Tady je to fakt peklo, když jsme vezli psy do útulku, po cestě jsme spatřili (dodnes lituji, že jsem neměl foťák s sebou) dědka jak mlátí babku. Ale tohle nebylo jen tak ledajaké mlácení, ten člověk ji normálně ubíjel nákupní taškou a ze spodu ji dával spodní hák pravačkou. A přitom stále šli, asi do obchodu nakoupit. Inu taková normální důchodcovská procházka....



"Náš zákazník - náš pán" v Minar Video neplatí

Bohužel toto heslo pro půjčovnu Minar Video na Bělohorské neplatí. Definuje to email, který jsem jim po nepříjemné zkušenosti zaslal a na který mi nepřišla ani po 14-ti dnech odpověď:
–––––-
Dobrý den,
Nevím, zda-li píši na správnou adresu, protože mou oblíbenou půjčovnu na Bělohorské jsem na stránkách
www.minarvideo.cz nenašel, přesto je na vitríně této půjčovny odkaz na právě toto www.

Včera, tj. 27.1.2005, jsem v cca 18:00 navštívil tuto půjčovnu. Když jsem si po cca 1/2 hodině vybral 4 disky a odebral se k pokladně a jal se platit bankovkou v hodnotě 2000, slečna z obsluhy mi suše sdělila: "nemám zpátky". Chvíli jsme se na sebe dívali a když se nic nedělo, říkám, že si tedy disky vzít nemohu a nashledanou. Nedalo mi to, ale protože jsem si filmy opravdu chtěl vypůjčit, tudíž jsem provedl za onu bankovku nákup zhruba v 700m vzdálené Delvitě a jel zpátky do půjčovny.

Znovu jsem si tedy vybral filmy a šel s nimi k pultu, kde absolutně bez záště z předchozího odmítutí, jsem obsluze s úsměvem sdělil, že jsem musel kvůli Vám jít nakoupit do Delvity :-). Obsluha zřejmě neměla náladu a na mou poznámku suše odvětila: "lidi nám sem nosej samý velký". Na to jsem obsluze odvětil naprosto v klidu, že přeci není problém si držet hotovost na vrácení, v tom objemu peněz z vypůjček, Kč 2000,- není zase tak hodně, a když je s tím problém, že si třeba můžete pořídit platební terminál, což by bylo úplně ideální. Po těchto mých slovech už z obsluhy nevyšlo ani slovo, slečna neskutečně zavrčela, nahodila výraz nejvyššího opovržení, jakože co jsem si dovolil jí radit, předhodila mi úderem krabičky z disky DVD a z mé pětiset koruny mi vrátila peníze zároveň s bouchnutím do pultu. Toto jednání mě nijak nerozhodilo a vzhledem k tomu, že mám za sebou několik tréninků asertivity, jsem slušně a klidně řekl, že děkuji a nashledanou. Na to se mi dostalo jen nechutné a opovrživé "nashle".

Jen dodám, že když jsem vracel disky dnes, v pátek odpoledne, byla na Bělohorské jiná slečna, kterou znám již z dřívějška (tu čtvrteční jsem viděl poprvé) a ta je naprosto bezproblémová a disponuje profesionálním chováním, a přestože se mi již i u této slečny v minulosti stalo, že neměla zpátky z 2000 (tudíž byl včerejší případ již můj druhý v této půjčovně), minule se mi velice slušně omluvila a požádala mě o shovívavost a rozměnění v nejbližších obchodech. To se bohužel o včerejší slečně bohužel říci nedá a svým chováním mě od dalších návštěv Vaší velice kvalitní půjčovny spíše odrazuje.

S pozdravem, Lukáš Doupal


<<   Úvod   Hledání   >>