logo
Novinky od roku 2006
 
  • 22.12.2012 - Po dlouhé době jsem si pořídíl plnohodnotnou náhradu za Kadetta - Honda Civic Type-R EP3 r.v. 2001 200Ps. Je to skvělě naladěné auto :-)
    Fotka mého Type-R.


  • 8.5.08 - Kadett je na odlehčení u klempíře - zavařuje se střecha po vyndaném šíbru. Vynadlo se rádio, repráky, zadní sedák, čalounění, anténa ze střechy jde taky pryč a díra se zavaří. Dveře levé za řidičem jdou konečně i se střechou do laku po kolizi na parkovišti od neznáme pachatele.


  • 26.12.07 - Pár fotek z prostoru kufru a zadních sedaček. Takhle to tam vypadá ted:
    Basák v kufru
    Basák v kufru 2
    Hasičák v kufru

  • 23.12.07 - Nárazník se konečně dostal k opraváři lamina, takže už se prodávat ani darovat nebude. Dvěře v lakovně nebyly nijak dotknuty, tak jsem je vzal pryč a dal je do jiné lakovny. Ted by se už snad přes zimu mohlo něco hnout a exteriérové úpravy by mohly začít.
    Fotky rozbitého nárazníku a současný vzhled s náhradním nárazníkem:
    náhradní nárazník
    náhradní nárazník 2
    Rozbitý nárazník
    Detail rozbitého nárazníku

    Fotky z daleké minulosti, kdy Kadett vypadal ještě velmi slušně:
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3


  • 27.8.07 - Sportovní pásy už jsou pryč. Opravdu pro zachování pohodlí nedoporučuju. Levé zadní dveře, které mi nabourali na parkovišti, už jsou v lakovně. Přední nárazník, který sem rozsekal o obrubník je ve sklepě a kdo ho chce tak mu ho za malý finanční obnos přenechám, už nemám zájem ho opravovat. Zároveň shánim nějaký hezký, nový nárazník, ale nikde nic zajímavého není.


  • 30.7.07 - Namontoval jsem 4-bodové pásy a po týdnu používání musím říct, že to je tak nepraktická věc, že je zase sundám pryč.


  • 6.7.07 - Nechal jsem si renovovat stávající kola MOMO do nového silver laku. Kola se opískovaly, zbrousily, nalakovaly a vypekly v peci. Jsou jako nová! A tady malé porovnání jak to vypadalo před a po. Ještě jsem si vyměnil parkovací 5W žárovky za bílé LED diodové. Svítí to krásně, jako xenony.


  • 5.7.07 - Pořídil jsem si nové pneu s nádherným vzorkem Goodyear Eagle F1 To auto z Hradce byla Corvetta s 580 PS.


  • 2.7.07 - Zajel jsem si v sobotu na sprinty do Jindřichova Hradce (asi 160km). Výsledky zatim neznám, tak dlouho jsem tam už čekat nechtěl. Bylo tam jedno dokonalé autíčko s 580 PS, které jelo bokem zleva doprava celou sprintovací dráhu!!! Hádej jaké ;-)


  • 25.6.07 - Musel jsem pořídít novou baterii, tak jsem tam dal Bosch Silver 75 Ampér bezůdržbovou. Vyměnil jsem uložení předních tlumičů za nové, když jsem dával kompletní Koni podvozek. Sundal jsem přední samolepku z kapoty (lebka). Na čelní sklo jsem nalepil bílý protisluneční pruh a sundal jsem vnitřní clonítka. Přetěsnil jsem víko ventilů motorovým silikonem.


  • 25.5.07 - Dva dny po výměně motoru vypadla za jízdy poloosa z převodovky, ale kladivo to spravilo za pět minut. Den na to se sepínal omezovač při 4500 ot./min a po pár kilometrech auto chcíplo a z motoru vyšel dým. Přehořel měděný zemnící kabel, palubka svítila i s vyndanými klíčky ze zapalování, baterka při odpojování házela elektrický oblouk na kabel. Byl to obroušený plusový kabel, který se dotýkal kostry. Zaizoloval se a ted už se zase jezdí dál... Na jak dlouho?! :-)


  • 20.5.07 - Proběhla krkolomná výměna motoru po třech týdnech. Nyní se bude testovat chování motoru. Urezlo při tom potrubí u zadního tlumiče výfuku, takže se bude řešit nové potrubí... Po dobu výměny jsem měl půjčené Hyundai Accent 1,3l. To je tááááákovej rozdíl řídit sérii a pak sednout do upraveného auta. Vše je jiné, vše, uplně vše je jinak. Chování podvozku, volant a jeho reakce, účinek brzd, délka řazení, tuhost a záběr spojky, reakce plynu, průjezdy zatáček, stabilita... a hlavně, a to uplně absolutně nejdůležitější prvek odlišnosti, je těch 100 koní navíc :-) Za ty tři týdny s Accentem jsem se musel zase učit řídit Kadetta.


  • 7.5.07 - Svezl jsem se dnes v dalším, již už třetím, "diamantu" a to v EVO 9 (270PS, 4x4, Turbo, atd...) Evo a Já :-) Interiér Momo volant a křidílko zubaté :-) Musim ale říct, že to minulé s 330PS bylo sakra rychlejší!!! Při plné jedničce a dvojce mi totiž ten zátah nadzvedával nohy do vzduchu z podlahy, což jsem v žádném autě nezažil! Normálně jsem neměl chodidla na podlaze, ale ve vzduchu když seplo na jedničku a pak ješte dvojku turbo (tento efekt jsem měl jako spolujezdec, jako řidič jsem se zase nemohl nadechnout :-) )


  • 5.5.07 - Protože 165 koní už je pro mě málo, tak když už teda Kadett nejede jak bych si přál, tak aspoň ať hraje jak bych si přál :-) Takže jsem si pořídil druhý zesilovač taky o výkonu 600W a zasadil ho do prostoru po bývalých sedačkách. Krásný, černý basák v dřevené ozvučnici. Hraje to krásně, někdy až moc, ale když už to nejede tak ať to aspoň burácí hudbou :-)
    Tak a tady je fotka toho Basáku BTW: To dítě neni moje dítě, moje dítě je to v čem si hraje to dítě :-) A tady ještě fotka nového chladiče delšího o 10cm než původní chladič.


  • 15.4.07 - Zmeřil jsem čas z 0-100km/h pomocí kamery a stopek a výsledek je 6,7s.


  • 31.3.07 - Vyměnil jsem spodní kuláky. Vyměnil jsem přední ložiska na kolech. Udělal jsem z GSi anatomů ještě lepší anatomy. Dával jsem sprinty s motorkou 650 a nečekal jsme že mě nedokáže předjet až do trojky, teprve při mojí čtyřce mě dojel. Což bylo na každém semaforu, takže to asi nebyla náhoda. Taky jsem měl tu čest sprintovat do kopce s BMW M5 a to je konečně soupeř jak má být! Takovej adrenalínovej masakr se jen tak nezažívá. Sice mě ujížděl, ale nebyl to až takový rozdíl a to fakt potěší. V obou případech jsme si mávli poděkovali za super sprint a jeli zase v klidu dál svou cestou :-)


  • 6.3.07 - Koupil jsem žluté stavitelné koni tlumiče (vlastně jsem je vyměnil za nový mobil SonyEricson s doplatkem :-) ) na zadní nápravu a v uterý je vyměnil s Koubajzem v podzemních garážích.


  • 13.2.07 - Renovace motoru pokračuje. Nové fotky motoru z Astry GSi 16V a rozvodů zde: motor - motor - motor - rozvody - rozvody


  • 14.1.07 - Koupil jsem dvě nové zimní gumy Matador 185/60 R14 a nazul je na "nové" elektrony. Na půdě mám teď navíc už šest plechových disků 4x100 R14". Fotka mého motoru z GSi Astry v pracovním stavu.


  • 8.1.07 - Koupil jsem si litá kola 14" a budu je používat v zimní sezóně, aby Kadett nevypadal přes zimu na plechových kolech tak ošklivě.


  • 7.1.07 - Na nový Astra GSI 16V motor se koupily kompletní rozvody, rozvodový řemen, těsnění pod svody, olej 10W40, olejový filtr a vodní pumpa. Cca v únoru se plánuje výměna za starý motor. Sundal jsem letní spojler a vyměnil ho za zimní, originál GSi nárázník. Přezul jsem na zimní pneu a plechy. Taky jsem se pustil do kitování prasklin a odřenin na zadním nárazníku. Vymontoval jsem klakson u chladiče a ponechal jen ten u baterie. To pro případ, kdybych nedobrzdil na ledu tak abych si neprorazil chladič. Je to častá nepříjemnost při každém vetším tuknutí na předek, tak se jí chci vyvarovat :-) Takhle to odnese jen zimní nárazník, který se opraví za pár korun. 31.12.2006 jsem úspěšně prošel technickou a emisema, což je u mého Kadetta zázrak ;-) A co se týká silnic, tak jsem porazil novou Octavii II RS při asi deseti minutovém blbnutí po Praze. Na každém semaforu na mě ztrácel k dalšímu semaforu pár slušných metrů. Taky jsem se svezl v Hodně S 2000, je to brutální kára a hlavně točí do takovýho nesmyslu, že to neni možný :-) Jaky by to byla bruska a ne auto :-)


  • 4.12.06 - Není čas na focení tak se omlouvám za chybějící fotky. Sací domeček se osvědčil, auto jede hezky a má výborný zvuk z motoru. Nový motor z GSi Astry se bude pomalu upravovat v rámci finančních možností. Na parkovišti do mě nacouvalo auto a ujelo když jsem tam nebyl. Mám teda nabořené zadní boční levé dveře. Takže sháním nové. Budu mít aspoň super nový lak. Vše špatné je k něčemu dobré :-)


  • 20.11.06 - Dnes jsem namontoval sací domeček, včetně úpravy hadic. Večer se to otestuje a uvidim co to provede s autem :-) Motor z Astry GSi je již doma a čeká na svou chvíli. Je z roku 1994 a má najeto 140.000 km.


  • 10.11.06 - Sací domeček je vyroben a připraven k montáži. Je z duralu a plastového kolene. Nahrazuje drahý výrobek od Fridrich motorsport a plní stejnou funkci. Teď jen najit čas to vyměnit. A je tady jedna novinka zásadní, v pondělí 13.11.2006 se jedu podívat na motor z Astry taky GSi 16V a vidim to tak, že se vymění...


  • 26.10.06 - Koupil jsem si nový kožený volant a k němu přechodku - nábu. Je červeno černý a krásně ladí k červeném interiéru. Montáž i demontáž byla jednoduchá a trvala 10 minut. Volant se skvěle drží v ruce, padne jako ulitý.


  • 15.10.06 - Zámky jsem přelakoval sprejem, ale neni to nic moc. Je videt přechod mezi novym a starym lakem. Zatim to tak necham. Taky jsem škrábnul nový přední spojler. Vydržel přesně měsíc netknutý. Překitoval jsem ho a nalakoval do rozstřiku, ale je to videt stejně jako ty zámky. Potřebuju lakýrníka...


  • 9.10.06 - Rozhodl jsem se zavařit zámky na dveřích, jelikož šli otevřít i obyčejným FAB klíčem od vchodových dveří mého bytu. Takže teď jsou ve stavu zavařeném a překytovaném.
  • Lakovat je budu sám sprejem, snad to bude OK.

  • 4.10.06 - Nové fotky z montáže předního spoileru v sekci Video&Foto. Mezi fotkami je taky videt duralová placka s gumovou hadicí, to je budoucí sací domeček místo SFI boxu. Teď je u soustružníka a vytváří se...


  • 15.9.06 - Nechal jsem si přelaminovat a lehce změnit design předního nárazníku. Dal jsem ho do laku, vyměnil mřížky za černé lakované a posunul držáky, aby lépe pasoval. Nechal jsem to celé na odbornících z Příbrami. Foto zatim není, nárazník bude teď doma, protože s nim teď nezajedu v práci do garáží jak je nízký. A na Malostranské pod Hradem se jinde parkovat nedá :-(


  • 29.8.06 - Podařilo se mi sehnat dvě gumy Pirelli P 5000 Drago se vzorkem 7mm za naprosto skvělou cenu 500Kč obě dvě. Nechal jsem je na zadku a už se hezky odvalujou. Taky jsem si udělal radost ze vzhledového efektu a to polepením bočních dvěří samolepkama značek výrobců od kterých mám díly ve voze.


  • 21.8.06 - Doplnil jsem fotky z drobných prací. Prohlížet můžete tady. Jde o pogumování podlahy po opravě u řidiče a odlehčovací demontáž zadního stěrače.


  • 18.8.06 - Vyměnil jsem olej a olejový filtr při 181.000 km, 10w40 Divinol. Taky jsem se stavil na sprintech v Příbrami kde jsem získal páté místo ve dvoulitrech. Předemnou byly pouze vozy Honda s výkonem nad 200PS (Civic Type R, S 2000, Integra) Bych tyhle auta zakázal :-)


  • 8.8.06 - Konečne jsem nafotil drobné věci, co jsem dělal na autě během dvou měsíců. Prohlížet můžete tady. Mezitím jsem vylepšil podlahu u řidiče,
  • natřel jsem ji silikonem jako těsnění proti vodě. Dnes jsem ještě vyměnil interierové osvětlení na stropě, tedy pouze jsem vyndal 5W žárovku upravil trochu osazení a dal jsem tam silnou 35W. Světlo jako sviňa :-) Taky jsem trochu odlehčoval (vyndal jsem střední panel pod řadičkou, zadní stěrač ze skla, molitanové izolace mezi motorem a kabinou)

  • 2.8.06 - Koupil jsem si gumového svítivého LED hada a udělal jsem z něho třetí brzdové světlo. Na autě neni vidět žádný neon ani žárovka, protože svítící pásek má 2 mm šířku a je černý. Kabely jsem protáhl pátýmy dveřmy a zadním sloupkem až ke světlu a tam je napojil na brzdovku. Pásek je nalepený na zadním křídle zespod a svítí skvěle intenzivně.


  • 28.7.06 - Červené, plastové trojúhelníky na každé straně vozu, určené pro odkapávání vody ze střechy, měly červenou barvu. Tu jsem dnes přelakoval na černo, protože už mě nebavila a vypadá to teď lépe :-) Povrch jsem obrousil smirkem zrna 80, pak zrna 150, očistil ředidlem a nanesl tři vrstvy laku v intervalu 20 minut. Na auto jsem je přilepil siliconem aby nevibrovaly když se zapne hlasitěji hudba.


  • 27.7.06 - Vyndal jsem již nepoužívanou anténu z blatníku u pravého kola. Díru jsem zaslepil plastvou krytkou přelakovanou do barvy vozu.


  • 26.7.06 - Takže, levé zrcátko jsem už nalakoval a vrátil na auto, vypadá to skvěle :-) Ale jezdit bez levého zrcátka byla teda "sranda" :-) Taky jsem vyndal izolaci pod nohama řidiče a zjistil jsem, že je rezavá podlaha, tak jsem ji o víkendu brousil a lakoval zinkem ve spreji proti korozi a pak natíral asfaltovou gumou a poté ještě přelakoval akrylovou barvou. Zespod auta jsem ještě nanesl vrstvu gumoasfaltu ve spreji proti vodě a soli. Podlaha je teda pod řidičem v pohodě.


  • 21.7.06 - Rozhodl jsem se, že přelakuju červená zrcátka na bílo, aby nebyl Kadett tak nápadnej, když jsou všude kolem nás hrozící body :-) Takže pravé už je láknuté a je jak nové. (chtělo by nový lak na celé auto)


  • 20.7.06 - Jak jsem tak procházel inzeráty a projížděl auta, tak jsem narazil vždy jen na negativní zkušenosti. Zatajené bouračky, přelakovaná auta, vymlácený podvozek, stočené kilometry a jiné závady, které majitel vždy tajil. To mě tak znechutilo, že si Kadetta nechám. On je stejně v lepším stavu než auta z roku 2000, když jsem to vše viděl.


  • 28.6.06 - Uvažuji o tom, že než kupovat zajíce v pytli, tedy
  • auto cca z roku 2000 za cca 160.000Kč, tak radeji koupim uplně nové auto. Nejlevnější s dobrým výkonem oproti ostatním nejlevnějším autům je Suzuki Swift 1,3l za 259.000Kč. Je na něj záruka a stav ujetých km určitě nikdo nestahoval a bourané taky nebude :-)

  • 28.6.06 - Nechal jsem v servisu vyměnit těsnění pod vanou, simerinky na vačkách, termostat, olej a filtr oleje a nechal jsem umýt motor. Až půjde Kadett do světa tak aby vypadal hezky.


  • 25.6.06 - O víkendu jsem se jel podívat do Mostu na Peugeota 306, 2,0l, 16V, 163 PS. Auto jede moc hezky, vypadá taky hezky, takže mám další typ na rychlé auto. Našel jsem jeden hezký kousek v Německu: "Odkaz" tak uvažuju o dovozu. Co vy na něj?


  • 22.6.06 - Byl jsem se podivat na jednoho Civica 1,8l 16V 170 PS. Auto bylo zachovalé, super výbava, servisní knížka, ale při svezení jsem byl zklamaný. Výkon byl znatelný teprve od 6000 ot/min do 8000ot/min a než se to k těm 6000ot/min dostalo tak to byla šíleně dlouhá doba a Kadett už by byl daleko pryč, takže neni 170PS jako 170 PS.


  • 20.6.06 - Hledám něco nadupaného kolem roku 2000 a jak jsem zmlsaný výkonem svého upraveného GSi, tak mě nic zatim nenadchlo. Aby to byla kára s vyšším výkonem tak to je 2,5l nebo 3,0l a to zase nechci. Tak hledám a možná skočim do Hondy Civic 1,8L 16V 170 PS...


  • 19.6.06 - Satanovo číslo v datumu v den opravy Kadetta asi rozhodlo o jeho osudu. Budu se s ním muset rozloučit, jelikož mám možnost koupit novější vozidlo kolem roku 2000, což je vzhledem k výbavě a stáří lákavé oproti roku 1989 z kterého je Kadett. Takže ted je Kadett
  • ve skvělém stavu a naprodej.

  • 18.6.06 - Vyměnil jsem termostat na motoru, protože špatně otvíral a zavíral a motor se dlouho ohříval a zase špatně chladil.


  • 6.6.06 - Kadett byl týden v servisu, kde se zkoumalo zda má prasklou hlavu, jelikož byl olej v nádobce na vodu. Sundala se tedy hlava motoru, dala se natlakovat a srovnat a je v pořádku. Vyměnilo se těsnění jak pod hlavou tak pod sáním a výfukem. Daly se nová těsnítka (simeringy) ventilů. Vyměnil se olej a olejový filtr a když už byly dole rozvody tak jsem nechal vyměnit rozvodový řemen, při stavu tachometru 178346 km.


  • 21.5.06 - Vyčistil jsem Kádovi vzduchový filtr K&N v čistící sadě. A protože na "novém" nárazníku nebylo dodělané náporové sání, tak jsem vzal flexi tubku z hliníku o průměru 100mm a z díry v nárazníku jsem ji protáhl pod podběhem do motorového prostoru přímo k filtru. Teď je konečně kompletně hotové celé otevřené sání i otevřeným výfukový systém z nerezu.


  • 15.5.06 - Přijel ke mě před barák kamarád, s naprosto brutální károu Mitsubishi Lancer EVO 9 starou pár měsíců, s černýmy koly a skly, 4x4, turbo, bez katu a výkonem 330 PS!!!. Řídit takové auto se nedá popsat, prostě orgazmus :-) Šílená, brutální, agresivní kára. V takových okamžicích je můj Kadett "Trabant" :-(


  • 15.5.06 - Vyměnil jsem sériový koncový tlumič výfuku za otevřený nerezový Remus s decentním basovým zvukem. Fotky výměny jsou zde.


  • 10.5.06 - Pokročil jsem při opravě zadního nárazníku, který je už v laku a zároveň jsem doplnil chybějící osvětlení SPZ vlastní výroby. Fotky zde
  • .

  • 20.4.06 - Hluk závodního výfukového potrubí byl SUPER, ale tak extrémě vysoký, že lákal všechny policajty, což mě začalo silně obtěžovat. Někteří se i z protisměru nelenili otočit a vyrazit za mnou, aby mě zkontrolovali a následně pokutovali za nadměrnou hlučnost atd... Kontroly a pokuty se stupňovaly, až mi došla trpělivost a taky peníze. Rozhodl jsem se tedy, že výfuk vyndám a tak se i stalo, vyměnil jsem ho za originální koncový díl.


  • 13.4.06 - Když už jsem se do toho tak hezky pustil, tak jsem vykitoval zadni spojler, který byl po zimě popraskaný a omlácený od kamínků. Použil jsem totiž kdysi dávno při jeho výrobě špatný kit. Teď už mám ten správný - na plasty, takže brousim a kituju... Fotky zde.


  • 11.4.06 - Jak tak koukam na Kadetta, jak si tak odpočívá v garáži, tak mi to nedalo a začal jsem opravovat drobné nedostatky. Vybrousil jsem rezavou tečku u kliky na dveřích, pár škrábanců na prahách, nějaké rezavé místa na podběhu a vše natřel antikorozním lakem, pak nastříkal plničem a pak barvou a ještě čirým lakem. Mezi tím jsem samozřejmě brousil a brousil a brousil...


  • 30.3.06 - Cosi nepříjemného se ozývá z pod auta... Rány jako špatnej kulovej čep nebo homokinetickej kloub. Asi už poslední slova před smrtí... Nebaví mě už vrážet tolik peněz do auta, chci investovat jinde, výhodněji s návratností... (už se tak děje) Takže končim s vylepšováním Kadetta... To tedy znamená, že ho budu udržovat ve skvělém stavu, ale žádné vylepšování, upravování, zvyšování výkonu atd...


  • 29.3.06 - Přezul jsem na letní pneu, Dunlop Super Sport, asimetický vzor, 195/50 R15, litá kola MOMO, sedm paprsků. Auto hned vypadá líp než na zimákách.
  • A taky v zatáčkách je to dost poznat.

  • 28.3.06 - Nárazník je hotový, v bílé barvě, bez lesku. Nevypadá zrovna skvěle takže půjde na auto jen jako záloha za stávající, který se bude opravovat v momentě jak se sundá z auta.

  • 27.3.06 - Zadní díl sportovního výfuku typu "A" dosloužil a vyreznul. Vyměnil jsem ho tedy za nový originální koncový díl s jednou malou koncovkou. Auto se asi o 95% ztišilo oproti původnímu kraválu, ale ubralo na výkonu, což je dost pocítit na akceleraci. Ale otevřely se mi tím také jiné veselé možnosti, jako třeba možnost si povídat se spolujezdcem bez nutnosti řvaní a křičení a stále se opakující otázkou: "cože?"
  • . Také hudební zážitek z reproduktorů nabyl zcela nových rozměrů...

  • 13.3.06 - Nárazník už má ten správný tvar, všechny praskliny a díry a chybějící části jsou opravené a nahrazené, několik vrstev kitu stále broušených do jemnějšího povrchu jemnějšími brusnými papíry jsou hotové, plnič je už taky nastříkaný a teď schne základní lak...
  • Fotky zde...

  • 23.2.06 - Pustil jsem se do opravy starého originálního GSi nárazníku, který dám postupem času dohromady a pokud bude lepší než ten co mám na autě tak je prohodim. Fotky budu přidávat vždy když bude na nárazníku něco nově udělané. V současné době jsem ho vyztužil polyuretanovou pěnou, zakytoval skelným vláknem největší praskliny a díry. Těd brousim a brousim a brousim...
  • Fotky průbežně doplňované zde...

  • 15.2.06 - Koupil jsem si takovou maličkost. Kravinka, ale potěší to :-) Je to kolík do dveří v červené metalíze z broušeného hliníku s gumovýmy pruhy na horní části. V mém červeném interiéru to vypadá dobře. Fotka.


  • 15.1.06 - Přišlo mi pod ruku MITSUBISHI Lancer EVO VIII v hodnotě 1.200.000 Kč, s výkonem 260 koní, 4x4, obsah 2,3l, Turbo. Půjčil mi ho kamarád asi na 10 minut a troufnu si říct, že snad za celý život jsem nezažil víc adrenalýnový zážitek. Auto sedí v zatáčkách jako přibitý a protiskluzový systém nedovolí ani na mokru při seběrychlejším rozjezdu žádné prohrábnutí kol, což jsem využil protože pršelo. Sympatická pomůcka :-) To auto je agresivní psychopat, kterej se jen třese na to, až mu sešlápnete plynový pedál aby se mohl hlava nehlava řítít dopředu za každé situace. 260 koní je neskutečná síla a na každý rychlostní stupeň cítíte podobné pocity jako na horské dráze. Nedokážu si představit, co musí dělat auta nad 360 koní... Asi k němu při prodeji přibalují zdarma dubovou rakev...


  • Pokračování novinek - za rok 2005
Technology & design by Lucas Terick webdesign studio 2005