Pravidla pokojového golfu


1) Kazdy hrac musi byt vybaven svym vlastnim vybavenim - vetsinou jednou
holi a dvemi koulemi.

2) Hra na hristi musi byt povolena vlastnikem jamky.

3) Na rozdil od normalniho golfu je cilem dostat hul do jamky a koule
udrzet mimo.

4) Pro nejlepsi hru by hul mela byt co nejpevnejsi. Vlastnikum hriste je
povoleno zjistit pevnost hole pred zacatkem hry.

5) Vlastnikum hriste se vyhrazuje pravo urcit rozmer hole tak, aby
nedoslo k poskozeni jamky.

6) Myslenkou hry je udelat co nejvice uderu do te doby, nez je majitel
hriste uspokojen. Nesplneni tohoto pozadavku by mohlo vest k tomu, ze
majitel vam pro priste odmitne hru.

7) Je povazovano za spatne, pokud se snazite hrat ihned po prijezdu na
hriste. Zkuseny hrac obycejne vyhradi urcity cas na vyjadreni obdivu
nad celym hristem, predevsim nad pekne formovanymi prekazkami.

8) Hraci se upozornuji, ze zminka o jinem hristi, na kterem hrali, nebo
na kterem v soucasne dobe hravaji, majiteli hriste, neni prilis
vhodna. Rozzureni majitele hriste casto ponici nakladne a
nenahraditelne vybaveni hrace.

9) Hracum se doporucuje, aby s sebou meli pro kazdy pripad plastenku.

10) Hraci by se meli predem ujistit, ze jejich zapas byl presne nacasovan,
hlavne kdyz se hra zacina na novem hristi. Predesli hraci byvaji
ponekud neracionalni, pokud zjisti, ze nekdo jiny hral na hristi,
ktere oni sami povazuji za soukrome.

11) Hraci by nemeli predpokladat, ze hriste je vzdy pripraveno ke hre.
Nekteri hraci by mohli byt uvedeni do rozpaku zjistenim, ze hriste je
docasne mimo provoz. Hracum se doporucuje, aby byli v teto situaci
extremne takticti. Zkusenejsi hraci si v tomto pripade najdou nahradni
metody hry.

12) Hraci sou nabadani k tomu, aby ziskali povoleni majitele hriste drive,
nez se pokusi o stouch.

13) Pomala hra je doporucovana, ackoli hraci by meli byt pripraveni
na zmenu tempa na pozadani majitele hriste.

14) Vyjimecnych vysledku se da dosahnout opakovanou hrou na stejnou jamku
za zapas.
 

Dodge Viper