HRÁCI VÝBAVA PRAVIDLA DOWNLOAD INFO
POSTAVY GUNY MAGIE LINX Fórum
RUNY DROGY MATRIX IMAGES ARCHETYPY
SEATTLE VEHIKLY NPs

Fórum

Píšete nám svoje názory a některé by stály za prodebatování v širším kruhu. Zatím to bude takové provizorní, ale pokusím se s tím něco udělat, proto pište na shadowrun@volny.cz.

5. 6.00

V SR3 je vyslovne uvedeno, ze saman muze mit najednou max. 1 ducha (narozdil od maga a dementalu). (Navic: paklize saman opusti domenu, ve ktere ducha vyvolal, duch mizi a nepouzite sluzby propadaji.) Tolik k ruznicim se pravidlum - opet bych rekl jak to DJ vymysli, takovy to bude. 

<--Toast-->

2. 6.00

Je-li to v grimoaru, tak fajn. Ale k tomu prvnimu bodu: saman muze mit duchu tolik, kolik je jeho charisma.

<--Flame-->

22. 5.00

Nejdriv si poradne prectete vsechny pravidla a pak budete vedet co s nastalou situaci. Kde by saman vzal vic jak jednoho ducha? A podle pravidel ( myslim ze sem to videl v grimoaru) se ten duch ztrati kdyz te sejmou nebo vyradej.

<--Gumídek-->

2. 5.00

Nemyslim si, ze duchove zdivoci, kdyz saman padne do komatu nebo jakehokoli bezvedomi, protoze mam takovej nejasnej pocit, ze: kdyz nekdo neni uplne mrtvej, tak jeste zije. Pouze si myslim, ze pokud duch zrovna vykonava sluzbu, pri ktery komunikuje s majitelem, po upadnuti tohoto do komatu ji skonci, a ta sluzba vyprsi. A mimochodem, neni to treba v pravidlech?

<--Flame-->

2. 5.00

Normalne bych rek, ze se z nich stanou volnasci, ale kdyz nad tim premejslim, tak je to slozitejsi. Asi zalezi na situaci. Kdyz si saman vyvola ducha, da mu prikaz, aby ho hlidal, a jde spat (tj upadne do komy) , duch (podle me) hlida dal. Ale myslim, ze i mezi vyvolanym (a ne jen privolanym) duchem a samanem je pouto. Jak jinak by moh duch tak rychle vedet, ze ho jeho master potrebuje. Tak bych se pri smrti/bezvedmomi samana priklanel ke zdivoceni ducha (a delal obcasne DJovske vyjimky - viz priklad vyse). Pokracovani v prikazu mi spis pasuje na elementose.

<--Toast-->

25. 4.00

Hi, shadowrunneri,
Xcel by som sa Vas opytat ako riesite takuto situaciu :

mam samana on ma vyvolanych dajme tomu 2 duchov
saman na nasledny zranenia padne do komy
co sa deje s duchmi ?

v prirucke som nenasiel ziadnu odpoved.
1.zmiznu ?
2.zautocia na samana ?
3.zautocia na ostatnych ?

ak zautocia ako prebieha boj ?
resp. ake zranenia sposobuju duchovia ?
utocia len svojimi zvlastnymi schopnostami ?

<--Atilla-->

13. 4.00

On Tue, 11 Apr 2000, Martin Kudlvasr wrote: a Pepa odpovídal :

> Ahoj Speedy,
-Zdar Perci!

> rvacka:
> V SR3 je to osetreno takto. Postava s delsim dosahem si muze vybrat zda si CC snizi nebo zda ho zvysi protivnikovi ( skvela vec )
-plne souhlasim
 
> odlozena akce:
> pokusil jsem se najit pravidlo, ktere by resilo pohyb pri odlozene  akci. Je pravda ze SR2 ani SR3 tento pripad neresi. Pravidlo jsem nasel az ve Fields of fire: s odlozenou akci se postava muze pohybovat ve svych puvodnich fazich ( Inic, Inic-10,...), ale max. o Q/2. Myslim si, ze to vystihuje relitu lip. Vase pravidlo v podstate osetruje to, na co by mel myslet hrac ( jestli za tim stolem nekdo je ). 
> Protipriklad:
> Speedy jde po vedeljsi ulici a nekdo ho zahledne. Z nejakeho duvodu ho nema rad, a tak si na nej pocka schovanej ve vedlejsi ulicce ( cim strili je uplne jedno ). Jak uvidi Speedyho strili. Podle Vaseho pravidla stihne Speedy zareagovat jeste driv nez ten chlapek zmackne kohoutek. ???.

-Ale ne, tak to neni. Jestli jsi z toho tohle pochopil, tak jsme blbci, kteri nedokazou popsat svou myslenku. Test reakce se hazi toliko v tom pripade, ze Speedy ma vazne podezreni na to, ze ten, kdoz ho nema rad, si
uz za rohem brousi flintu. V tom pripade postupuje tak, ze nekoho za rohem ceka a stejne jako on mu chce vpalit koule do kozichu. Jsme tam kde jsme byli, tudiz u odlozene akce, kterou chlapik za rohem ma a Speedy ne,
protoze se hejba. Pokud ale o chlapkovi nevi, ma tak trochu smulicku.

>Dalsi pripominky k pravidlu:
>Speedy jedna v 18 a odstreli 2 chlapky v tezkym panciri.
-Nekdy se to povede...

> V 17 vyskoci barman a nasije to do speedyho. Speedyho to ale vubec nezajima, hodi si ten svuj test a zastreli barmana fazi pote, co naplno jednal. 
-Ale ne zadny test si nehazi, nema fazi. Test by si hazel, kdyby barman vyskocil v osmicce a pozdejc. (Za predpokladu, ze by Speedy nic jineho nedelal.)

> To je rozpor se zakladni mystenkou iniciativy, ktera vyjadruje rychlost a pohotovost. Prubeh kola je ( a mel by zustat ) uz pro vsechny stejny.
- S tim se neda nez souhlasit. Vsichni jsou si rovni. (Ale nekteri jsou si rovnejsi.)

<--Perci--Chepe-->

5. 4.00

Zdá se, že tady Fri pije krev hodně lidem :-), no co, ona je celkem zvyklá. Teď spíš k těm pravidlům. My to nechceme zjednodušovat, spíš zesložitět, aby ten souboj byl barvitější. Prostě naším cílem je do toho souboje zamontovat cokoli, co by zvedlo cílové číslo (tak jako v reálu), protože čtyřku hodíš všema kostkama na třetí opakování téměř vždy.

<--Duch-->
4. 4.00

Zbytečně to zjednodušováním komplikujete. Podle mě je astralní souboj rovný fyzickému (a možná taky Matrixovému). Pokud budete zjednodušovat astralní souboj, musite bojujícím něco upřít. Pak taky musíte něco upřít fyzickým bojujícím, jinak vznikne nerovnováha. Anebo stači, když zlikvidujete Renfi a podobné astrál-like postavy.

<--Marty-->
28. 3.00

Odložená akce

Když blbost, pak Speedyho. Když už ten bar vyčistil a prochazí se tam, proč si během pohybu neodloží akci? (když je takovej profík)(stačí jednoduchá) TO vyjadřuje, že dává pozor ("je ostražitej"), a když se něco hejbne střílí po tom. Nehledě na to, rád bych věděl, kde vzal těch 17.

Co se Renfi týče nevím jak ženu se silou 8 a tělem 9 může ještě někdo označit slovy jako "kočka", nebo "hezká".  <<Tak tohle sem radši neslyšela, počkej já si tě najdu a pak mi to vysvětlíš !  --Renfri-- >>

 

<--Perci-->

15. 3.00

Co se týče té odložené akce já to řeším jednodušším způsobem. K iniciativě Přidávám "počet kostek iniciativy x 10" příklad :

Incka 9+2k6 : Odložená akce +20 k iniciativě
Incka 3+1k6 : Odložená akce +10 k iniciativě
Incka 12+4k6 : Odložená akce +40 k iniciativě

Kapišto seňores?

<--Nikki Joe alias Dark Paladin (pro DrD)-->

27. 1.00

- Co se týče bojových kostek. No docela to schvaluju jen mi to docela vadí, protože mám rád postavičku fyzického adepta. A ten využívá všechny své kostky na zničení svých protivníků dřív než se vůbec pohnou. No a když se pohnou, tak už jsou další k dispozici...:-)))

- Co se týče střelby v pohybu. V pravidlech dvojce je to tam jakž takž vyřešeno... Ale jen trochu jinak souhlasím se vším...

- Odložená akce? Souhlasím, ale co když je nějaký ostřelovač na střeše míří a odloží si akci až se ten bojující parchant co povraždil jeho kámoše dostane do střeleckého úhlu...

- Proti dostřelu zbraní, svalovým protézám a výbušninám nic nemám. Ty jste vyřešili teda dost dobře..

<--PELENDUR-->