Voodoo Kouzla HRÁCI VÝBAVA PRAVIDLA DOWNLOAD INFO
POSTAVY GUNY MAGIE LINX Fórum
RUNY DROGY MATRIX IMAGES ARCHETYPY
SEATTLE VEHIKLY NPs

Magie

Vše zde uvedené platí pro druhou verzi pravidel.

Voodoo

Orčí maniak Toast se potřeboval odlišit, a tak někde od někoho sehnal Awakenings (už se to ví, od t0ma, díky). Něco jako Grimoire. Tam mu učarovala kapitola o Voodoo a hned to taky chtěl umět. Až pocaď to je Toastovo mínus. Pro nás ostatní však začíná plus. Toast to musel přeložit a tudíž se můžete taky pokochat.

 
Kouzla

Někdy je třeba vykouzlit něco netradičního. Třeba ...

Mrazivý výbuch

poškození : M
odliv: (U:2)S
cíl  : 5
dosah  : na dohled

Toto kouzlo je přesná kopie Plamenného výbuchu ze SR2. Rozdíl a dost podstatný je v tom, že po tomhle kouzlu nic nehoří a tudíž vzbudí méně pozornosti, nemluvě o větší bezpečnosti pro runnery. No, ale používaj to takový bábovky jako je Ščo, pořádnej kouzelník volí pořádnej Plamennej výbuch, ať to lítá.

 

Hyperprostor

Třída: Manipulační | Typ: F | CČ: 4+modif. | Dosah: ND | Trvání: ihned | Odliv:+2(S)

Kouzlo rozloží subjekt a duálně ho přemístí na jiné místo, kde ho zase složí dohromady. Při fatálním neúspěchu se složení nepovede, což vede ke zranění 10S (kromě odlivu), kterému se odolává jen nemodifikovaným tělem (připadny neúspěch se doporučuje okarmit). Kouzelník zůstává na místě. Tím rizika kouzla zdaleka nekončí. Teleport není úplně přesný, a proto se háže (2k6)m na rozptyl podobně jako u granátu. Každý úspěch navíc proti CČ snižuje rozptyl o 4m. Pro jednoduchost se paprsek síří v rovině, situace se tedy chápe 2D. Někteří mágové-fatalisti občas sesílají teleport na úzkých stezkách v horách nebo v blízkosti rušné silnice. V případě, že rozptyl ukazuje do pevného objektu (stul, zeď, skala, atd.) teleportace končí před tímto objektem (kouzlo je zmateno, protože nemůže zhmotnit cil, a vrací se před překážku). To stoji kouzelníka ujmu na zdraví, což se projeví zvýšením odlivu o +2 za každý metr proniknuti do předmětu a odliv je fyzicky (pokud by byl odliv fyzicky i bez neúspěchu, je odliv +4 za metr). Kouzelník s sebou může vzít nebránícího se spolucestujícího (souhlasí s teleportem, je omámen kouzlem, je v bezvědomí, spí apod.), který s nim musí byt v těsném kontaktu. Po teleportaci si pasažér háže vůlí proti (vzdálenost v metrech/10)V omráčení (minimálně 2V). Navíc polovina zranění (zaokrouhluj nahoru) za odliv, které kouzelník neustojí, se přenáší i na pasažéra. Max. počet pasažérů je magie/3.

Modifikátory

01-25m     +0
26-50m     +2
51-75m     +4
76-100m    +6
101-200m  +8
pasažér +2