U Oty
 
Odměny
Karma
PJ-ování
Nové postavy
Kyberware
NP
Matrix
APDS
HRÁCI VÝBAVA PRAVIDLA DOWNLOAD INFO
POSTAVY GUNY MAGIE LINX Fórum
RUNY DROGY MATRIX IMAGES ARCHETYPY
SEATTLE VEHIKLY NPs

Seattle našima očima

Pro méně, jak 10.000 $ se nezvednu z postele.
-Linda Evangelista-

Naše obvyklá taxa je 500.000 nujáčů per huba. Berete to ?
-Pepa & Speedy Gonzales-

U Oty

Spoustu z Vás určitě zajímá, jak to vlastně u nás vypadá, když hrajeme. Pepa se to pokusil vylíčit pohledem nezaujatého diváka a myslím, že se mu to podařilo. Tak dotoho.

Odměny

Po té, co vyšla trojka, začali jsme od začátku. Snad lépěji. Teď se odměny ustálili v řadu desetitisíců až stotisíce Nujenů. Dříve tomu nebylo tak, viz dále ... Odměna peněžní se u nás pohybuje v řádech několika statisíců až miliónu, nejsme přece žádný Béčka. Vysoké prize-money jsme si schválili víceméně kvůli tomu, že to je všechno tak drahý a než by si na to takový Shadowrunner vydělal normální cestou, tak by dřív umřel na sešlost věkem.  Naprosto šílená mi připadá představa, že bych byl vydřenej ze tří tisícovek, jako Twist v Nezačínejte si s Drakem, pokud jste to taky četli. Toast správně dodává, že záchrana korporace s miliardovým obratem se nedělá pro pár desítek tisíc. Poslední dobou se ale rozmáhá trend, kdy za dobrodružství nedostaneme nic. Buď z toho důvodu, že se to podělá a my radši nevystrkujeme nos, nebo jen naše postavy konají "dobrou" věc. 

Karma

Předem snad jen, dostáváme jí všichni stejně, protože to hrajeme kvůli tomu, aby jsme se bavili a ne kvůli tomu, aby jsme se po hře hádali, kdo toho "odpracoval" nejvíc a kdo jenom usínal na pohovce. Karma se u nás odvíjí přibližně od toho, jak to bylo dlouhý. Hrací doba dobrodružství samozřejmě. Za takovej úplně běžnej run, kterej hrajeme od osmi do dvou ráno, dostaneme tak dvanáct plus 1 do volné. Takovej run už jsme ale dlouho nehráli. Většinou se teď začíná odpoledne v pět šest, končí se v noci, ale to je jen půlka runu. Pak se to dohrává zas jiného dne od odpoledne do hluboké noci. Takže pak se dostáváme na položky tak 25+3. Extrémem jsou Zrzkova a některá z Žabišových dobrodružství, které se hrajou natřikrát.

PJ-ování

PJ na příštím runu je u nás ten, kdo si to první zabere po runu právě odehraném. Z toho vyplývá, že se k tomu dostanou ti nejprůbojnější. PJ-ování je mezi námi velmi oblíbené. V praxi to vypadá tak, že v celém Shadowrunovském světě sledujeme tři čtyři dějové linky (podle počtu PJ). Vzájemně se snažíme si nelézt do zelí a NP-čka od jiných PJ moc nevyužíváme. PJ po dobrodružství dostává tolik karmy a peněz, co postavy. Jeho vlastní postava se runu neúčastnila, ale určitě se neflákala na krofkách a makala jinde.

Nové postavy

Jelikož se občas stane, že někdo něco zvoře a následně je terminován, nebo je Toast a potřebuje nové postavy z jiných důvodů. Museli jsme se tedy vypořádat s tím, když si někdo vezme postavu novou. Je rozdíl pokud někoho jeho postava přestane bavit a sám ukončí její působení v Shadowrunu nebo je jeho postava zabitá. Pokud se ukončil sám, má nárok na to, že poté, co si "vyrobí" novou podle standartních pravidel o tvorbě nové postavy, vezme polovinu volné kamy té předchozí a vynásobí deseti. S touto karmou pak jedná, jako kdyby to byla dobrá karma získaná za dobrodružství a novou postavu náležitě upgraduje. Postava zároveň získává tolik peněz, kolik činí součin již zmíněné poloviny dobré karmy a 200.000 nuyenů. Za materiál kupovaný z těchto peněz se ale musí platit standartně, tzn. počítá se pouliční index. Pakliže je něčí postava zabita, platí to samé s tím rozdílem, že dobré karmy staré postavy pro novou se použije tři čtvrtiny a peněz 250.000 za bod dobré karmy.

Kyberware

Někde v pravidlech SR je napsaná směšná větička, že 99% Seattlanů v životě žádnej kyberware neviděli. Co by to ale bylo za soupeře, že ? V našich dobrodružstvích má nějakej kybáč i squatter z Rentonu. No, tak hrozný to není, ale reflexy trojky má skoro každá slušná NP, která je v zápětí synem smrti. My se s tím taky moc nepářem a díky Pepovy, kterej upravil koeficienty ceny a esence se na světě objevil mí a kappa kyberware.     

Úroveň NP

Je vysoká, za hodně peněz si klient platí i hodně muziky. Já jsem je stavěl s polovinou dobré karmy hrajících postav, ale pak jsem se divil, že jsou nějaký neživotnatý, Pepa nebo Zrzek se nebojej dvojnásobku. Ovšem pak to bývá na vážkách, sem tam někdo dočasně umře a podobně. Žaba staví postavy divně a hlavně je nechce nechat umřít. V závěru dobrodružství, kdy už postavy nemají volnou karmu na opakování hodů mu to dělá problémy.

Matrix

Funguje dobře, díky za optání, to je ale asitak všechno, co z nás v této záležitosti dostanete. Matrix nás bohužel, či bohudík nepostihl. Naše postavy znají pár velmi dobrých deckerů, kteří zjistí, co je potřeba a veškeré ty bitky v Matrixu se odehrají pouze v myslích hráčů, pakliže vůbec jestli, dost o tom pochybuju, vlastně jsem si tím naprosto jistý.

Munice APDS

Aby to bylo trochu zajímavější, uctíváme munici APDS, jako něco, co je takřka nesehnatelný, naše postavy se kvůli tomu i museli naučit počítat. Jeden zásobník pryč, druhej zásobník pryč, třetí zásobník pryč, hele kdo má ještě nějaký APDS?

Bejvávalo, bejvávalo, teď už má APDS každej rozumnej protivník a my toho máme na základně vagóny, ach ta inflace. ...Jako základnu nemáme na nádraží, to by bylo moc jednoduchý. Kdo uhádne, kde máme základnu, vyhrává MILIÓN. Z toho vyplývá, že jakejkoli zásah je nebezpečnej a služby magiků s léčivými kouzly žádané.