TĚLOCVIČNÁ JEDNOTA SOKOL PLESNÁ
725 27 OSTRAVA-PLESNÁ
TEL: +420 608 979 425
e-mail:sokol-plesna@volny.cz
webadmin : Tomáš Luzar (tomas.luzar@elvac.eu)
Délka tratě cca 21 km, profil tratě zvlněný, na trase je 2x výjezd staré cesty od lihovaru na Žižkov a kilometrové táhlé stoupání lesem od osady Rybárna nad Dobroslavice. Trasa je vedena zčásti po asfaltovaných silnicích a cyklostezkách, zčásti po šotolinových polních a lesních cestách.  Doporučujeme horská kola a cyklistické přilby - povinné !!!. Závod je uspořádán bez výluky dopravního provozu , je nutno dodržovat dopravní předpisy a dávat pozor na bezpečnost, nebezpečí kolize s jedoucími auty v některých úsecích. Závod začíná v Plesné ze středu obce. Jede se starou cestou na Žižkov, kolem hřiště sjezd lesem na Suché luky (Mlýnek), kolem Koliby po cyklostezce do Martinova, dál po cyklo podél Opavice k loděnici, přejezd hlavní silnice pod mostem Děhylov - Hlučín, podél řeky na osadu Rybárna, přejezd zel. tratě, výjezd lesem nad Dobroslavice, po silnici směr Háj, na začátku lesa vlevo k hájence, přes Dobroslavice ke křížku u vysílače Rádia Čas, odbočení doprava lesem k bývalému koupališti v Plesné, po silnici pres Plesnou opět starou cestou na Žižkov a cíl u hřiště Sokola Plesná. Trasa bude značená, u přejezdu silnic a hlavních odboček budou pořadatelé, kteří budou zaznamenávat čísla závodníku, aby se nezkracovala trať a dávat pozor na bezpečnost jezdců.