Rodopisná revue
Rodopisné články, metodické materiály, výběr z pramenů a literatury. Stránky se věnují hlavně jižním a.jihozápadním Čechám..  
    
        
Autorský rejstřík článků v RR 1999-2015 Jihogen - místopisně členěné informace Galerie portrétů ze starých zdrojů
Oborový rejstřík článků RR 1999-2015 Výstřižky z archivu Rodopisné revue Legerndy, pověsti a  vyprávěnky 
Historické pošty Českobudějovicka Chytilův adresář Království českého 1915 Rodopisné korálky - výběr z tištěné RR
.
.

 K tradicím českého podnikání  Drobnosti  z  Jč kraje Z památníku světa hudby
Aktuálně
Historie ochranné známky



Ervín Sprenger a dívka s patentkou






K  rodu Jínů
z Lomnice nad Popelkou


Poněšice za Arnošta Gregory
v letech 1901 -1913
(red. RR)


Krátký příběh
Franze J. G. Krinera, 
syna rytíře z Eibsee


Kostel sv. Sebastiana, Krün, Bavorsko
en.wikipedia.org

Související článek

Genealogická detektivka:
Byli naši předkové
Krinerové z Krünu?


Jen devět rodin tvořilo obec Mladé


Medailon

Představitelka Mařenky
v  "Prodance"  z Modré hůrky  měla šlechtický titul..

František Spilka  (1977-1960)
dirigent pěveckého sboru Smetana, skladatel a pedagog.
.


Fridrich Jáchym Semrád (1743-1816) se vyučil varhanářem u svého otce, barokního mistra Fridricha Ferdinanda Semráda (1704-1784), jehož varhany sestrojené r. 1752 stále stejně velebně znějí v zámecké kapli sv. Jiří v Českém Krumlově při koncertech duchovní hudby. Nástroje ze sedlecké dílny postavené oběma Semrády v poslední třetině 18. století můžeme ještě dnes obdivovat i ve Frantolech, Brlohu, Horním Dvořišti, Týně nad Vltavou, v Zahájí na Českobudějovicku. Celý článek. Na hořejším snímku, převzatém ze Sedlčanských novin jsou Semrádovy varhany v Petrovicích.Článek z r. 2014 se věnuje otázce jejich záchrany.


Rod hudebního skladatele a etnografa Jindřicha Jindřicha (1876 - 1967)



Pamětní deska na budově
nové radnice v Klenčí pod Čerchovem.


Pozvánka na mezinárodní seminář  Josef Václav Radecký z Radče a jeho místo v dějinách




Další odkazy
Kontakt:
...
 
 
TOPlist
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.